Bebeğim 1 yaşında ve yaklaşık 2 aydır kabızlık sorunu var defalarca doktora gittik. Fitil, biogia damla, duphalac şurup ve lavman kullandık. Kayısı, armut, kabak, zeytinyağ aklınıza gelebilecek her şeyi denedim ama fayda yok😣 Hala kakasını taş gibi yapıyor ve yaparken kıyamet kopuyor. Lütfen başka bir önerisi olan varsa söyleyebilir mi? Ya da İstanbul Avrupa yakasında önerebileceğiniz çocuk doktoru var mı nolur yardım edin🥺