Merhaba 40 çıktıktan sonra kontrole çağırmıştı doktorum. Ultrason yada vajinal bakcam demedi ama. Sezeryan Doğum yaptım. Yarın kontrole gitcem de acaba nasıl muayene eder ? Çatı muayenesi yapılırken çok kasmıştım kendimi çok kötü oldum resmen travma gbi bişey olmuştu benim için 😐