Edabarakk_ kızlar 2 ay 25 gün oldu doğum yapalı sezeryan yerim ince kırmızı bi çizgi dokununca çok az kabarık gibi başka bişey yok, kötü mü bu geçmez mi korkmalımıyım sizce
GiybetReis Edabarakk_ geçmesin ne olcak ki. Ben sezaryen izimi çok seviyorum🌸 kendimi rahatlamak için değil. Gerçekten çok seviyorum😊
Mutluefe Edabarakk_ benim keloidlerim var sezaryen yerimde oldu dediğiniz gibi sanırım sizinde öyle olmuş 😔
Elf55 Edabarakk_ benimde 4 ay oldu hala kırmızı renkte çizgi duruyor benide rahatsız ediyor ama kafama çok takmıyorum çünkü bir sebebi var daha çok taze zamanla geçer diye düşünüyorum.
Esila001 Edabarakk_ 21 aylik kizim var hala duruyor çizgi tabi biraz küçüldü ama geçmedi olsun takmiyorum
Edabarakk_ GiybetReis yok yok geçmese de rahatsız olmam zaten bende sadece kırmızı ya kötü bişey mi keloid falan duydum korktım açıkcası 3. ayında nasıl bi görüntüde olması lazım bilemedim
Edabarakk_ Mutluefe tedavi etmeyince bir sorun oluyor mu o korkutuyor yoksa iz kalsın canım takmam da
Mutluefe dnyerdm yara izinin sürekli olarak iyileştirilmesi o da ciltte kabarık bir görünüm bırakıyor. Bazen kaşıntı bazen ağrı olabiliyor.
Mutluefe Edabarakk_ yok olmuyor sadece iz büyüme yapabiliyor. Benim sezaryen yerim 10 ay olacak baya kabardı boynum da var mesela minik bir sivilce kadardı şimdi parmağımın ucu kadar senelerdir.