merhaba kizlar, 27 aylık kızım ve ben sizleri selamlıyoruz. bizim sorunumuz emzirmeyi bitiremememiz. kızım yaklaşık bir aydır sadece uykulara geçişte ve gece(sürekli) emiyordu.3 gündür annecim sen büyüdün artık meme biraz pis olmuş dedim çabuk kabullendi, ama biberonla inek sütü istedi(arada içiyordu normalde) uykusu geldiğinde anne meme dediğinde annecim meme pis olmuş ya diyince süt istemeye başladı, bu seferde gece sayısız uyanıp süt istiyor sürekli süt içiyor haliyle şişkinlik yapıyor ve çok rahatsız oluyor, 3 gündür emmiyordu şimdi dayanamadım uykuya gecirirken emziriyorum bir gönlüm vazgecmisken bıraksın diyor ama bu seferde inek sütünü çok içiyor ve yine sayısız uyanıyor bide uykuya geçişleri çok zorlaştı normalde emerken 10 dakikada uyur ama 3 gündür çok uykusu olsa bile saatlerce direniyor ne yapayım tavsiye verebilecek var mı 💕🙏🏻🙏🏻