Aygunada Merhaba kızlar 7 aylık kızım 1 haftadır kaka yapamıyor ek gıda ve anne sutu alıyor arada ağlıyor ama gaz çıkarınca rahatlıyor ne yaptıysam yok zeytınyagı ıcırdım armut verdım basına gelen var mı lütfen bılgı verır mısınız teşekkürler 🙏
Ecemik Aygunada ben genellikle kayısı ve üzümü kaynatıyorum şeker koymuyorum ve onu meyve suyu gibi içiriyorum 2 güne bir kaka problemimiz başladığında böyle yapmaya başladım ve sonrasında hiç olmadı
Pimpiriklianne07 Aygunada Eger süt alerijinin yoksa ve yoğurtu denediyseniz daha önceden verebilirsiniz. Birde kabağı haşlayıp içine zeytin yağı koyup verebilirsiniz Umarim ise yarar
Eylulunannesiatlas Aygunada Kulak temizleme çubuğunu zeytinyağna batır dikkatlice popossuna sok az birşey bezi açık yatsın önünde karnına masaj yap 7 aylık durmazsa bağla bezi yapar yarım saate falan
birtutamsac Aygunada kabız olduğunda çok zorlanırsa ‘gliserinli kansuk’ üzerinde böyle yazıyo bunu önermişti. Bi kaç kez ittim böyle uzun zamanlar yapmayınca canım rahatlasın diye
birtutamsac Aygunada eczacıya da danışabilirsiniz canım, kayısı da verebilirsin belki o da etkili olur
Aygunada Pimpiriklianne07 teşekkürler kabak ve havuç haşladım onuda corba gıbı verdım ama bısey olmadı
Pimpiriklianne07 birtutamsac süt kabızlık yapar yoğurt yapmaz aslinda ama miktarına ve kişiye göre değişiyor olabilir 7 gündür yapmiyormus zaten bebisiniz diğer yolları deneyin en iyisi
Aygunada Eylulunannesiatlas pekı bunu yapınca alışır mı ınternette onerılmıyor alısılacagı düşünüyor sız yaptınız mı
Eylulunannesiatlas Eylulunannesiatlas ayrıca sabah aç karnına eline kuru kayısı ver üstüne su içir mama olarak da elmayı doğra hasla 3 kuru kayısı 15 kdaar kuru üzüm ekle pişmeye yakın biraz irmik koy sonra hepsini blender yap yedir bu tarif de ise yarıyor benim yaptığım bunlar en kötü gostercen doktora fitil falan bir şekilde yapacak
Eylulunannesiatlas Aygunada ben yaptım 3 kez sanırım ama çok Aralık ile yaptım yani arada 1-2 ay olacak şekilde alışmadı sen her kakasını bu şekilde yaptirirsan alışır 1 kere yap sonra tarif yazdım onu yap bı temizlesin içini sonra normal beslenmeye geç ne yiyorsa baktın 2-3 gün oldu yine tariften yap dene bakalım
sademinannesi Aygunada bizde 7 ay 10 günlüğüz aynı dertten müzdaribiz 1 haftadır kaka yapmadı doktorumuza yazdım duphalac diye bi şurup önerdi şurup etki etmeyince fitil önerdi gliserin kansuk diye bir fitil bugün yarım şekilde verdik ama kakası o kadar katı ki top top çıkarmaya başladı ve çok ağladı yavrum perişan oldu istersen bunları dene canım