Merhaba arkadaşlar. Bebeğimin kıyafetlerini yıkarken dalin deterjan ve yumuşatıcısını kullanıyorum ama lekeler hiç çıkmıyor 😓 elbiseleri temiz ama leke izleri kalıyor hep. Tavsiye edebileceğiniz bir şey ya bir ürün var mı böyle tertemiz yapacak? 🙏🏼🙏🏼🙏🏼