Ha ha haaa yalnız olmadığıma sevindim.31 aylık oğlum dan mutfakta aşçılık eğitimi alıyorum resmen😉 mama sandalyesi fır fır peşimde dönüyo.dibime getiriyo üstüne cikiyo elimde ne varsa alıp yapmaya calisiyo,çeşmeyi açıp bulaşık vs yıkamak istiyo.kizdigim zaman ise anneeee ben iş diyo😋 bn de ise yarasan iş yapmazsın eminim oğlum diyorum… Biz uzun zamandır böyleyiz mutfakta, çabuk büyüyorlar keyfini çıkartmak lazım mümkün oldukça ve sakin kalabildikçe tabi:)