Kızlar bebeğim 7 aylık ama kucağıma aldığım zaman yüzü dışarı dönük şekilde sürekli kendini öne atıp kambur duruyor arada bir dik durup etrafına bakıyor . Mama masasına oturduğu zamanda kendini direk öne atıp kamburumsu duruyor hani iki büklüm şekilde çevremde görüyorum mama masasında arkasına yaslanmış dik oturuyor çocuklar ama bizim ki iki büklüm masaya doğru oturuyor bazen yaslaniyor dik oturuyor neden sizce başına böyle bişey gelen varmı normal mi sizce ?