Thesra
zeynepduha yok canım sorun değil sor bende tecrubesizdim ilk bebeğim yaşayarak öğreniyoruz işte 😊evet canım memeyi makas şeklinde tut iki hafta sabrederek hep yap sıkıntılı olan memede yani bebeğin her ağladığında yap yorulana kadar emzirmeye çalış yorulunca tutuyor… hiçbir anne istemez bebeğinin ağlamasını ama yinede onun için yapıyorsun sırf aç kalmasın diye