3 gündür hastayım emziriyorum bebeğim 5 aylık zaten zar zor yetiyordu şimdi hasta oldum solgar kullanıyorum bestlak kullanıyorum daha fazla su içiyorum ama yok bebeğimin bez sayısı resmen azaldı 3 bez aldım bugün sadece. kaka yoktu. Normal mi bu durum düzelir mi :( zaten eskisi kadar emmek istemiyor bebeğim