Kızım 26 aylık. Yaklaşık 3 aydır geceleri uyanıyor ve saatlerce uyumuyor. Mesela akşam 9 buçuk 10 da uyuduysa, gece saat 2 ya da 3 gibi bi uyanıyor ve saatlerce uyumuyor. Tekrar uykuya daldığı saat sabahın 7 si oluyor bazen ve bu saatte de uyuyunca bıraksak öğlene kadar uyuyacak. Bye bye night damla aldik, evet uykuya geçişi kolaylaştırıyor ama gece saat 3 - 4 civarları yine uyanıyor. Doktorumuza danıştık yaklaşık 10 gün önce. Öğle uykusunu tamamen kaldıralım ve Zaditen damla verelim uyumadan önce 10 damla şeklinde dedi. Öğle uykusunu kaldırmayı denedik ama bu sefer de saat 18:00 civarları ağlaya ağlaya bi hal oluyor uyumak istiyor, omzumu gösteriyor “anne burası burası burda yaticam” diyor, bebeği ayağımda sallıyorum geliyor “anne önce ben önce ben ben de uyumak istiyorum” diyor. Öğle uykusunu kesmek tamamen başarısız oldu ne yazık ki. İlk gece damla bi işe yaramadı, ikinci gece uyudu. Ama genel olarak yine aynı saatlerde kalkıp uyanmaya çalıştı fakat damlanın etkisi devam ettiği için tam anlamıyla uyanamadı ve 1 saat içinde tekrar uyudu, tabi ağlayıp durmadan ya da huzursuzluk yapmadan geçti o 1 saat çünkü uyanınca iyun oynamak istiyor ya da ağlaya ağlaya mahvoluyor. 3 aylık bebeğimiz var ben onunla ilgileniyorum, babamız da kızımızla ilgileniyor, yani o uyutuyor uyanınca da o ilgileniyor falan, ama eşim de sabahın 7 sinde kalkıp işe gidiyor. Kızım gece uyanınca babası da uyuyamıyor doğal olarak. Artık bazı geceler bebeği ayağıma alıyorum geçiyorum onların uyuduğu odaya, bi yandan ayağımda bebeği uyutuyorum, bi yandan da kızımı. Zor oluyor çok zor oluyor, o uyumayınca biz de uyuyamıyoruz doğal olarak ve bu durum gelişimini de olumsuz etkileyecek. Aynı durumu yaşayanlar var mı acaba? Neler önerirsiniz neler tavsiye edersiniz? Bu uyumama durumu bir süre sonra gerçekten çocuğu da anneyi de babayı da mahvediyor 🤦🏼♀️🥱😴