Gelincik06 Gorumcem degim yaptı 14 gunluk bebeği,farkettim ki gogus uclari biraz buyuk hemsire meme reddinin gogus ucunun buyukluk ya da kucukluguyle ilgisi olmadigini soylemis normal dogum sutu de iyi sizce nedir sorun nasil cozulur
Gulkizim Gelincik06 süt çok fazlaysa fışkırığ boğazına kaçıyor olabilir. Emzirmeden önce biraz sağıp tazyikli gitmesine engel olabilir