20 aylık kızım uykuya giderken oyun oynarken bez değiştirirken yani her şeyde anne gelsin anneee anneee diye sesleniyor, babasına hiç gitmek istemiyor babası alırsa bir sey olmus giib cıglık cıglıga aglıyor. Mesela yemek yapacağım anne alsın diyor ve kucağımdan inmek istemiyor, tuvalete girmemi bile istemiyor anne diye ağlıyor. Yemek yapamaz tuvalete giremez oldum. Yanında olsam bile anne gel diye kucak istiyor. Köpek dişleri çıkıyor 4 ü birden ondan olabilir mi yoksa neden olabilir? Sürekli anne diye ağlıyor geceleri de aynı şekilde anne diye uyanıyor ve ağlıyor. Gün içinde hep onunlayım seviliyor oyunlar oynanıyor. Neyi yanlış yapıyorum doğal bir süreç mi yoksa.Yaşayanlar varsa yorum bırakırsa cok sevinirim…