baloglusss Aynı başlıktan kaç post açtım kusura bakmayın kızlar bu defa süt arttırma falan sormayacağım yol ayrımına düştüm bebeğim 5 gün sonra 4 aylık olacak zaten ek gıdaya az kaldı mamayı bırakamıyorum sütüm artmıyor emzirme danışmanım günde 8 sağım diyor bebeğim durmuyor bakacak kimsem yok yapamıyorum her şeyi yedim içtim bebeğim emmek istemiyor sadece eds ile mama verirken emiyor ben pes ediyorum artık umudum kalmadı çok da yıprandım başardım demek çok isterdim ama olmadı… Hastane tipi pompa kiraladım 2 gün önce Solgarın o meşhur vitaminini aldım bunlar son çare ama 2 hafta en az lazım onu yapmak bile gelmiyor içimden siz olsanız naparsınız?
Kikiriki baloglusss kendimi bu kadar yıpratmazdim olmuyorsa olmuyor mamayla büyüyen Bebek değil mi 2ay 12 günlüğüz artmıyor sütüm meme reddi yok ama olmuyor dinlenemiyorum kendimle ilgilenemiyorum oyuzden olmuyor sende yıpratma kendini anne sütü+mama devam et maşallah buyutmussun zayeb
asude456 baloglusss ya benimde doğdugundan beri emmiyor emzirmeyi deneyerek zor bela bi kaç kez emzirdim yeminle eziyet gibiydi pes ettim sağmay devam ettim onunla savaşmaktansa sağmak daha kolay geldi
Caglab baloglusss solgarın vitaminini kullandınmı mutlaka kullan kullanmadıysan inanılmaz işe yarıyor
Caglab baloglusss solgarı günde 2 3 e kadar kullan hata daha fazla bile kullanılabiliyo yani bende süt fazlalıgından tazyik sorunu bile yarattı bu vitamin. Bütün emzirme danışmanları önerir
Kikiriki baloglusss Herkes mükemmel bebeğini emzireck diye bir gaye yok psikolojik olarak bile istemeyebilir sin emzirmemen kötü bir anne yapmaz seni üzülme pompayla çekiyorum 5 10 CC anca çıkıyor ama devlet hastanesi ndeki ebeye kalsa benim bebeğim onunla doyar
Brutal-Betty Valla hiç yupratmadm kendimi meme +, mama ilerliyorum oğlum,4 ay 10 günlük Mamalar pahalı ama yapacak bir şey yok emse süt gelecek ama az emiyor bırakıyor makinam da var ama ilk etapta sağım yaptım gerçekten çok yıpratıcı oluyor sağım yapmak
baloglusss Brutal-Betty sağıyorsun gördüğün 5-10 cc zerre artmıyor zaten anca evde çocuğa bakacak işini yapacak biri olacak otur gece gündüz sağım yap
baloglusss asude456 göğüs ucum mamanın kaynarlığından yanmış ciğer gibi şu an emse bu halde emzirmeye bile razıyım ama sütüm yok
Brutal-Betty baloglusss ya sağım yapmak bı dert her sağımdan sonra malzemeleri Kaynar suda yıkamak ayrı dert çok yıprandım o şekilde
baloglusss Brutal-Betty ben sadece biberonu yıkamaya başladım 🙄 hiçbir şeyi tam anlamıyla yapmıyorum yapamıyorum
baloglusss Caglab bugün içtim ilk defa ama 4 litre su diyorlar burda hayatta içemem ben en fazla 2,5 içiyorum
baloglusss Kikiriki haa bana da öyle diyordu bebeğim emerken daha fazla emzirseydim keşke. Keşkelerle doluyum hiçbir şeyi tam yapamadım
baloglusss Caglab ne kadar sürede arttı sütünüz detaylı anlatır mısınız rica etsem çıkıştan önceki son durak benim için çünkü
Mervebilgi baloglusss kesinlikle işe yarıyor benimde sütüm cok azdi Önce Allahin izniyle o ilac işe yaradı gunde 6 tane içiyorum tok karnına sabah 2 öğle 2 akşam 2 ekstra yemeğinizi arttırma derdi yok bunu ye sut olsun derdim kalmadı resmen
baloglusss Kikiriki bu içimi rahatlattı… benim ilk gün sütüm vardı normal doğum yaptım geldi hemen eve geldiğimin 2. Günü sinir oldum bir şeylere ağladım ertesi gün kontrole gittik bebeğim sarılıktan hastanede yattı perişan oldum o gün bugündür mama kullanıyorum eğer zerre payları varsa süt azlığımda asla helal etmiyorum lohusalığımda burnumdan geldi bu yüzden Allah vermezse kaza olmazsa bir daha çocuk mocuk doğurmam burnumdan getirdiler şimdi yetemiyorum yavruma
Kikiriki baloglusss Sezeryanla doğum yaptım ilk gece emzirdim ama bebek sabaha kadar ağladı hemşireler doyuyordur dedi ki benim hamileyken bile göğsümden süt akardı ona güvendim ertesi gün bütün gün emzirdim yine bebek uyudu gece bir baktık burnu Sararmaya başladı bezinde kırmızı lekeler var mecburen mamaya başladık
Ceren_301121 baloglusss canım benim bebegim 40 günlük ilk 3 gün tuttu sonra sarılığı çok yüksek çıktı yoğun bakımda yattı çok ağladım üzüldüm şimdi memeyi görünce bile aglıyor ilk zamanlar tutmuyor diye çok ağladım çünkü kaynanamlarla konuşmuyorum ve hala emziriyormu mama vermesin diyip duruyorlar oğullarına pahalı ya mamayla ilerliyorum elimden geleni yapıyorum olmayınca olmuyor hiç üzülme