Kızlar bebegim 37 günlük ve 2 beşiği var biri taşınabilir biri de büyük sabit beşik. Doğmadan önce küçüğü kullanırız diye düşünmüştüm ama bebegim sallanmayi hic sevmiyor kendi kendine uyuyo. Asıl sorum şu ki kaynanam sallamaya alıştır ilerde zorluk çekersin diyip duruyor. Bırakıyorsun koltuğa kendi kendine uyuyo diyo bana ne var ki bunda sizce onu dinleyim mi yoksa hic sallanmaya alistirmiyim mi ilerde zorluğu olur mu?