Ben doğar doğmaz hastanedeyken verdim başta tutmadı emziği. Ama sonra emzikten bağımsız olarak emmeyi bıraktı istemedi yani. O zaman tekrardan emziğe başladık. Ne olursa olsun bence aşırı kurtarıcı bir şey emzik. Alıştırın korkmayın. Emeceği varsa emer zaten yoksa da ne yaparsanız yapın bırakır