17062019 öncelikle hayırlısı olsun benim bebeğim 50 günlük oldu. İlk benimde sütüm yüktü damla damla sarı sütüm eliyordu wee babynin manuel pompasını al ve sürekli sağ sütün gelir inşallah. Benim bebeğim de ağzını bile açmıyordu sen zorla kaşıkla mamayı vermeye çalış yemiyor diye birşey yok yer korkma sarılık olur bebeğin benimki de oldu 8 günde geçti Allah’ın izniyle. Uyandırmaya çalış ayaklarının altını kaşı canı yanacak diye korkma ağlat ve kaşıkla besle. Ben biberonla verdim alıştı beni bir ay sonra tuttu sürekli sağ sütlerini buzluga at canım o sarı sütler çok değerli içirirsin sonra