Merhaba bizde 13 aylığız yeni yeni yürüyorduk bebeğim düştü ve bileğimizde çatlak olduğunu söylediler. Şuan atel ile sarılı 2 hafta böyle kalması gerekiyormuş pazartesi günü 1. Haftamız olacak ve röntgen çekilecekmiş kontrol edilecek bu şekilde durum yaşayanlar şimdi nasıl bi kıdıtlama kalmıyor değil mi
Yardımcı olabilirseniz sevinirim