Deletedmom_58 canım 🤐 bebek daha 3 ay boyunca ağlar. Canı sıkılır ağlar, kokunu arar ağlar, gazı olur ağlar, uyumak ister ağlar, istemez ağlar. Yani o hep ağlar. Sen emzirmeye devam et. Her emzirmeden sonra gaz çıkarıp öyle uyut. İlk 1 ay çok zor ben de sezeryan halimle 5. Günden itibaren yalnız baktım. Yataktan kalkarken bıçak saplaniyordu sanki karnıma. Bebek de saat başı ağlayıp duruyordu. Şimdi 2 ay 10 günlük. Geçti gitti hepsi. 30. Günde doktor kontrolüne git boyuna kilosuna bakar. Kilo alımı azsa doktor söyler zaten ona göre bir planlama yapılır. Sen de bebeğin çişli bez sayılarını takip ederek anlayabilirsin. 20. Güne kadar ne zaman isterse emzir. Sonrasında 2 saat Aralık koy ki sindirmesi kolay olsun.