Kızlar eski evimizin kombileri sürekli arızaya geçiyor diye aramıza aldık öyle de kolayımıza geldi deliksiz uyuyordu sabaha kadar. Şimdi yeni eve taşındık yerden ısıtma ev fırın gibi oda takımı aldık oda yaptık dün. Yatağına yatıyor uyuyor 15 dk sonra uyanıp ağlıyor ben yanına gidince bana sarılıp uyumak istiyor uzanıyorum yanına tam daldı diyorum kıpırdamamla gözlerini açıyor dudağını büzüyor anlaşılan işim var bana baya alışmış. 34 haftalık hamileyim 1 aya nasipse 2. Doğumum olcak ben nasıl alıştırcam yatağına ve odasına 😫 bu arada hemen hemen 13/14 aydır aramızda yatıyor 😑