Kızlar bi tanıdığım var bebeği olmuyo. 6 senelelik evliler 5 senedir tüp bebek denediler en sonunda yapacak bişeyler kalmadı demiş doktorlar. Türkiyenin. En iyi doktoruna gittiler hep. Sırf tüp bebek tedavi kliniklerine özellikle gittiler her seferinde tutmuyo embriyo 3 günden sonra tutmuyomuş. Yumurtalıkları çok kalitesizmiş. Yumurta hücreleri yenileme işlemide olmuş ama yinede kalitesizmiş aranızda böyle olup hamile kalan varmı içim gidiyor ona