Eylül itibariyle oğlum 3,5 yaşında olacak ve ben şimdiden okul arayışına girdim. Bugün okul ziyaretlerinde bulunduk, piri reis’i çok beğendik ancak fransızca eğitimi veriyor, çaka bey çok da içimize sinmedi ama ingilizce programı güzel. Yani iki arada bir derede kaldık, ileride fransızca ne işine yarayacak diye düşünüyorum Ama işte okulun çok sıcak ve samimi bir ortamı var. Bir aksilik çıkmadığı sürece de başladığı okulda devam etmesini istiyorum. Siz olsanız hangisini tercih edersiniz?