balpetegimeto Zolizo bende bundan korkuyorum işte mamaları deneme boyu olsa keşke 2 3 içimlik alırsam ve işmezse koca kutuyu atmak zorunda kalırım diye korkuyorum
Zolizo balpetegimeto sma da böyle metalimsi bi tat var benim midemi bulandırmştı. Kızım da içmedi zaten. :(
balpetegimeto hankardeslerr aptamil bizimde aşırı gaz yaptı bağırsaklarından ses duyuluyordu artık her içişinde kustu bebelac golda geçtik o da birden fiyat fırladı
balpetegimeto Brutal-Betty bende geçicem de işte bebelac golda alıştı bir kere diğerini istemezse diye bilemedim
balpetegimeto Zolizo işte içmeyince bütün bi paket kalmıştır öyle çevremde olsa hadi veriyim derim de o da yok ki alıp dökmekten korkuyorum
Arasmomy144 Adiyokkitabin Gercekten oyle bayadır uyguna satıyor elinde çok mu var anlamadım inşallah sizede denk gelir
Adiyokkitabin Arasmomy144 canim esimin arkadasinin esi toptanciymis oda uyguna veriyormus ama guneste beklemis hep boyle bi sakatlik yoktur insaallah dikkat edin
Meloynr Adiyokkitabin cok arttı bebelac gold ya bende kullanıyordum değştirdim. 140 tl suan ebebekte. Similaca gectim 850 gramı 90 tl inşallah oda uçmaz🤦🏼
Elifssu Brutal-Betty Aptamil 900 gr 215 TL malesef ki kızım baskasını kullanmıyo Allahtan eczacı bir tanıdıktan indirimli bir şekilde 4 kutu aldık kızımda mamayı azaltmaya başladı kıyamadı heralde babasına bu fiyatları duyunca 🤭
Brutal-Betty Elifssu Gerçekten anlamsızca uçtu fiyatlar ya oğlum İlk doğduğunda yani 4, ay önce Aptamil,,800 Gr 115 TL alıyordum
Elifssu Brutal-Betty 1 hafta önce eczaneden 900gr 140 TL idi bu hafta 215 TL olmuş durumu olamayıp alamayan ailelere Allah yardım etsin kolaylık versin
Arasmomy144 Adiyokkitabin Yok canım eczaneden alıyoruz bayadır da kullanıyoruz hiçbir sorun yaşamadık inşallah öyle de devam eder uyardığın için sağol canım 🥰