Siruis Arkadaşlar bebeğim 1 aylık saat 5 den beri 15 dk falan uyuyo geri uyaniyo sonra uyutuyorum yine aynı uyutmasamda öylece duruyor ama uykusuda var niye uyumuyo acaba gazı falan Yok karnında tok altıda temiz ama uyumuyo saat kaç oldu hala uyucak bı bilginiz var mı yardım edin bana
Ertugrulunannesiiii Siruis seninki yine öyle duruyo benimki uyumuyor karnı tok gazını çıkardım ama sallamasam hemen ağlıyor şu an sallıyorum ve uyudu sandım 10 dk önce hala mıkırdanıyor bana da yardım edin ya günlerdir böyleyiz 43 günlüğüz
hankardeslerr Siruis Duş aldırın masaj yapın ellerini kollarını oynatın oynayın. Yorulup uyuyolar duş sonrası mis gibi, bide ortam karanlık oldumu daha çabuk uyuyolar
MerivoNaz Siruis benim bebeğimde aynı söylediğin gibiydi hiç uykum kalmamıştı saatlerce ağlıyordu. Karnı tok gazı yok altı temiz derken kolik olduğunu öğrenmiştik. Doktoruna danış mutlaka duş masaj kolunda dalsın çok hafif zıpla olduğun yerde onu mutlaka sabit tut ama eğer öyleyse 3. Ayda bitiyor
Dlnmlk Gazı da yoksa,ağlamıyosa bi sıkıntı yoktur annesi,biraz masaj yapın,kollarını bacaklarını hareket ettirin biraz yorulsun
Dlnmlk Siruis sabah çok uyumuş uykusunu almış ta olabilir.ağlamıyosa huzursuz değilse merak etmeyin😂 9.aydan bildiriyorum,ilerde bugünlerinizi aricaksınız😃😃
Ertugrulunannesiiii Siruis benim gece gündüz aynı ya napcam bilmiyorum sütüm yetemiyo mu acaba deyip mama vermeye başladım artık 😔
Arzugokturk Siruis Siruis gece ve gündüzü daha ayırt edemediği için bence öyle zamanla düzeliyor bizim bi 45 50 gün böyleydi sonrasında düzene giriyor bu zamanların tadını çıkarın bol bol öpüp koklayın ileride çok özleniyor 🌸 yorgun günler geride kalacak
BenimMasalim MerivoNaz kolik olduğunu ne zaman öğrendiniz acaba? Kızım 38 günlük son 2 güne kadar böyle bi sıkıntımız yoktu fakat sürekli ağlıyor zıplayınca ya da göğsümde uyuyor. Atak dönemi mi kolik mi bilemedim valla aklım şaştı.
MerivoNaz Siruis sakin ol stres yapma sakın ona geçiyor sütünden az az sık sık emzır karnına ufak hareketler yap ağlarken yapma daha çok canı acıyacaktır. uyumazsa uyumasın gaz derdi var mutlaka 1 gün olur bi gün olmaz genelde 12 saat uyumadığını biliyorum panik yapma eğer ayına uygunsa bir damla verecektir doktorunuz
MerivoNaz BenimMasalim bende o zamanlar öğrendim 1 buçuk aylıktı. Eğer öyle uyuyorsa zaten gaz sancısı var denktir. Her emdikten sonra mutlaka gazını cukartın birikmesin
Arzugokturk BenimMasalim yüz üstü yatırmayı deneyin öyle çok rahat ediyorlar ve gaz çıkarması daha kolay oluyor
BenimMasalim MerivoNaz aslında güzel gaz çıkartıyor ama ekstra bi dikkat edeyim o zaman, gerçi poposunda çatlak da var belki o canını acıtıyordur diye düşünüyorum.
BenimMasalim Siruis son 1 haftadır böyleydi kucakta uyuyor koyunca uyanıyordu fakat son 2 gündür kucakta da pek durmuyor fazla huzursuz. Bu gece de böyle giderse doktora götürmeyi düşünüyorum.