Var az kaldi ben artik sabırsızlanıyorum 1 sene nasil geçecek bilmiyorum memeden kesme,oda ayırma vs. olsun artik istiyorum gece saat basi memede ev her yer heryerde yatagimizi cocuk odasina tasidik yere attik beşik yaninda bazamiz odada kaldi 1 sene boyleyiz 2 yasina girmesini dilerdim 2 hafta sonra.daha yürümüyor,anne demedi, iletişim ve bağımsızlık konusunda daha rahat olurduk artik.biliyorum 2 yas sendromu falan var o zamanda ama iletisim kuramamak cok sıkıntı