DenizRuya
[bilinmeyen] Ben surubunu kullanıyorum canım bebeğim 22 günlükken başladık günde 4 defa bi çay kaşığı kullanıyorum
Cur_cun
Ben kendim araştırıp buldum canım bize iyi geldii damlasını günde 3-5 damla veriyorum oğlum 2,5 aylık 20günlükken almıştım hala kullanıyorum
DenizRuya
[bilinmeyen] Evet doktorumuz verdi inşallah iyi gelir size 😊
Elifanne
Eczacımın tavsiyesi üzerine başladım. 1aylıkken başladık ve günde 1 defa 10 damla olarak kullanıyorum. İşe yarıyor. Umarım sizde de işe yarar.
Goksumeleksuzan910
Nurse harwys colex çok guzel günde 4 defa 1 er ölçek
Goksumeleksuzan910
Şurubu guzel
zeynepsena24
[bilinmeyen] 46 günlük üç sefer kullanabilsek iyi ama iki kere bir sabah bir gece 5 er damla veriyorum on gündür falan kullanıyoruz dün ek olarak bakso diye bir damla kullanmaya başladık beraber daha rahat etti
ikos58
[bilinmeyen] gunluk 5*6.
2. Aydan ıtıbaren surubuna gecersenız daha etkılı olur
ikos58
[bilinmeyen] benım oglum kolık. Doktorumuz ılk ıkı ay damla kullandırdı sonra suruba gectık ama sanıyorum 40gunden sonra doktor uygun gorurse gecılebılır. Sız kendınız alıp baslıyorsanız o zaman dusuk doz verın. Ben 5ml 4 kez verıyordum surubu sız gunde 3 kez 1 ml ıle baslayın damlaya denk gelır Zaten
Bilge
[bilinmeyen] merhaba doktorumuz vermişti damlayı 2 ay 8 günlük bebeğim. Geceleri 15 damla veriyoruz
Asafinannesii
[bilinmeyen] 3 ay olduk ilk 1 ay ağladı çok gazlı bu bebektı arkadaşimla 1 ay arayla doğum yaptık o onerdı çok memnunum günde 10 damla sabahları veriyorum istersen sabah 5 aksam 5 te yapabilirsin acayip ise yarıyor dua edersin gaz derdinden kurtulduğunz için
ikos58
[bilinmeyen] evet canım ınsallah ıyı gelır