Mihrimah9 merhaba ben de tam 13 aylıkken kesmiştim gece beslenmesini😊 benim kızım da çok sık uyanmaya başladığı için almıştım bu kararı. Ben kafası karışmasın diye azaltarak değil birden kestim. Takip ettiğim bir psikolog da aynı şekilde yapmış onun tavsiyesiyle tek gecede kestim. Ama gün boyu anlattım kızıma. Gece memeler uyuycak artık, onlarda sennle beraber yatcak sabah uyancaklar dedim. Uyurken vedalaştı memeyle onların da üstünü örttük iyi geceler dedik.Ama sabah ve gündüz istediğin kadar emebilirsin dedim. Gece kalktı tabiki ağladı kucağıma aldım tekrar anlattım annecim uyuyolar süt birikiyo sabah emebilirsin daha sabah olmadı diye anlattım. Omzumda pışpışladım. 2-3 kez kalktı ağladı. Toplamda 3 gecede hallettik. Aç kalmıyolar merak etmeyin sabah daha iştahlı yiyolar aksine😬 rüya öğününe de ihtiyaçları yok artık. Sevgiyle şefkatle güzel güzel anlatarak biraz da sabırlı davranarak siz de halledebilirsiniz🌸