Kizlar abebegim 9 aylık ateşi 38 bucuga kadar çıktı 4 tane dış çıkarıyor bitanesi çıktı çok huzursuz ağlıyor sürekli elinde ağzında sürekli zaten halsiz yorgun hiç halii yok sanki calpol verdim ardından kustu daha önce sanki nefes alamıyor gibiydi yutkunamiyodu anlamadım diş se neden yutkunamasin anlamadım başka hastaligimi var bilen varmı hastaneye gotursemmi