Eminegokce07 3 aylık ikiz bebeklerim var 40ı çıktıktan sonra 50 günlükken tekrar kanama oldu sonra Bi daha gelmedi. Normal mi durum. Ne zaman tekrar regl olmaya başladınız
Mavis34 Eminegokce07 ben 42.gunumde oldum ikincinin günü gelmedi henüz ama doktorum 6 ay duz3nsiz olabilir demisti
NinovaLemi Benim de ilk 5 gün kanama oldu 32. Günde tekrar başladı 46. Güne kadar. 2 ay 10 gün oldu hala gelen giden yok 😂 ili 1 yıl olmaması ya da düzensiz olması çok normal
Masalmmmmmm Canım benim de öyle oldu İlk zamanlar 5 gün önce bir oldum anlatamam İlk defa bu kadar çok kanamam oldu 2 aydır sürekli leke şeklinde geliyordu bu ay tam kanama oldu
Denizcannn Ben de 45. Gün regl oldum. Az bir kanama oldu doktor regl dedi. 1 hafta vsonra tam kanamam oldu ama bu ay 7 gündür gecikmiş durumda. Doğum sonrası normal diye biliyorum
Ferisss Eminegokce07 ben 6 aylıkken olmaya başladı her ay oluyor ama 3 4 gün geç erken oluyor eskiden çok düzenliydi düzelir gider heralde şuan doğum yapalı 9 ay oldu daha
ZehraGunes 8 ay 13 günlük kızım var hiç regl olmadım daha. Korkmalı mıyım? Bir seneye kadar normal dendiği için gitmiyorum. Bu arada pko’luyum, zar zor regl olurdum. Bu durum devam ediyo sanırım 🤷🏻♀️