Merhaba anneler 🍀 bebeğim 3 ay 19 günlük çok huzursuz ve sürekli ağlıyordu vücudunda döküntü ve kızarıklık vardı ve ZYRTEC şurup verdik 2 damla verdik ancak prospektüsünde 2 yaştan itibaren diyor bu şurubu kullanan anneler var mı yan etkisini gördünüz mü acaba şimdiden teşekkür ederim🍀