Kızlar iyi akşamlar 4 ay 21 günlük bebeğim bugün ¾ kere gözü kızardı sulandı aktı kaşımaya uğraşıyor sanki uykusu gelince göz ovuşturması yaptığımız gibi yapıyor ama izin vermedim kaşır gibi yapmasına. Parmağını sokuyor denk getiremedi ¾ sefer öyle oldu serum fizyolojik göz damlası damlattım 1 saat sonra yine denk geldi sizce neden oluyordur pazartesi götüreceğim doktora ama endişelendim.. ilk defa bugün oldu hiç olmamıştı eli hep ağzında fark etmeden parmağının geldiğini düşündüm sol gözü sadece 😑