Tazeanne00 ZeynepNisam bı aylık benım kı oda aglıyor ben mememi tutuyorum c sekilde mı ıkı parmagi mın arasına oyle yapınca sut az gidiyor ve ağlamıyor
ZeynepNisam Tosbik_berram ilaç kullanıyodum gaz sorununu geride bıraktığımızı sanıyorum ama tekrar başlamakta fayda var gibi 😕
Hahahahah12 ZeynepNisam karnı agrıyodr sancısı vardır canım . Masaj yap biraz . Kullandığın Damla’ya devam et bende damla kullanıyorum faydası oluyor
Melike55 Benim bebeğim de öyleydi doktorum 5dakika emdikten sonra gazını çıkartmamı masaj yapmamı ve emmeden öncede sırtını sıvazlamamı söyledi.İşe yaradı
Seymaarda35 ZeynepNisam bizim de öyleydi kolik oldu şimdi ben artık oturuyom telefon dan aspiratör sesini son ses açıyom sakinleştiriyo bağzen anında uyuya kalıyo rahat ettim ben böyle son ses aç kulağına yaklaştır dalınca uykuya yavaş yavaş orta ses getir daha da azaltma uyanır yani bizde böyle
Ferisss Benim bebeğimde gazlı bir bebek değildi ama o aylarda 1 ay kadar bende yaşamıştım aynı şeyi ama sonra düzeldiii ne şekilde olursa olsun emsindee ben sakinleşimceye kadar ayakta emzirip 5 10 dakika sonra oturup emziriyordum