Kcr valla batmanlıyım ben diyRbakırda yaşıyorum oğlumu 40 günlükken burda yaptırdık aşırı memnun kaldık eve gelip yapıyor bebeklerimiz var 3 tane onlarada yaptı hatta baya bi müşterisi var zaten biz memnun kaldık doktoruna gösterdik oda dediko nerde yaptırdınız çok güzel olmuş dedi🥳