Bebegi benim gibi olan var mı acaba merak ediyorum şuan 4 aylık 2.5 3 aylıkken başladı yabancı birini görse ağlıyor buna eşimin tarafida dahil disarda biri sevmeye çalışsa ağlıyor hemen kendi aileme karşı oyle yapmıyor ama çok zor yabancılık yapan bebek her gittiğimiz yerde ağlıyor zamanla düzelir mi acaba