Minikurabiye Kızlar elimde mustela pişik kremi var 2 defa kullandım sadece kullanan varsa yardımcı olurum
Ecee Minikurabiye birine hayrına verin gitsin bence arkadaşın dediği gibi satmayın. Bende bi an boş bulunup kaç para dedim ama yanlış yaptım.
sevcan Minikurabiye Etrafınızda bır ihtiyacı olan yokmu? illa vardır ona verin yanı satmak nedır açılmış şeyi. bende memnun kalmadm mustelann kremınden ihtiyacı olan hıc alamıcak bırıne verdım yanı.
Minikurabiye Gungun açılmış olması neyi değiştirir ayrıca ihtiyacı olan birisi yazsa ücretsiz de gönderirim yani neden zorunuza gidiyor anlamadım gitti ya
Minikurabiye Ecee boş bulunup mu sordun yoksa diğer arkadaş açılmış ürünü mü satacaktım deyince fikriniz mi değişti anlamadım
Minikurabiye sevcan herkes herşeyi satabiliyor benim yazdığım şey mi zorunuza gitti etrafımda tanıdığım kimse yok çünkü iş dolayısıyla küçük bi ilçedeyiz ihtiyacı olan birisi burdan yazsa ücretsiz de gönderirim yani neden zorunuza gitti anlamadım
sevcan Minikurabiye Neden zoruma gitsin Allah Aşkına tanımam etmem komikmisiniz. Fikrim bu bunu söledım!! Mantıklı olanı yanı
Happyanne123 Minikurabiye dolap uygulamaına feln da koyabilirsiniz orda daha fazla ihtiyac sahibi çıkabilir bence