Maviii555 geçen gün kızım da ateşlendi, 38 üzeri ısrarcı ateşte test yapmamız gerek dedi doktorumuz. Bizimki diştendi sanırın ertesi güne geçti 38 i de geçmemişti çok şükür. Ama böyle durumlarda -doktor önerisiyle- ılık suda oynatıyorum banyoda, kasıklarına ve koltuk altına ıslak bez koyuyorum. 38 i görmedikçe calpol dolven vermemeye dikkat ediyorum vücudu bağışıklık kazansın diye. Ben kulak koltuk altı ve ense ölçümü yapıyorum, ne zaman hastahaneye gitsek enseden ölçüm yaptılar çünkü🤷🏽♀️ Çok geçmil olsun, bu aralar domuz gribi çok yaygın inatçı bir ateşse bekletmeden doktora götürün