Kzyto Merhaba anneler. Bebeğim 1 ay 27 günlük. Gece kaç saat arayla uyanıp emziriyorsunuz? Ben geceleri 3.5 saati geçirmemeye çalışıyorum Kilo alımı vs gayet yerinde 3,5 saati geçirmek de bir sakınca var mı uyandırmasam da olur mu ?
Daphne2021 Kzyto kırkı çıktıktan sonra sarılık sorunu yoksa bebek kendi uyanana kadar uyandırmayın derler
tipikbiryayburcu Kzyto 1 aylık kontrolünde doktorumuz gece kendi uyanmadıkça uyandırma demişti. Geceleri uyku daha önemliymiş büyümesi açısından kendi acıkınca uyanır demişti
Erva23 Kzyto uyandırmadan rüya beslenmesi yapın hem bebeginiz uyanmaz hemde doymuş olur gece sütünde büyüme hormonları var
Kzyto Erva23 uyandırmadan memeyi tutmasını nasıl sağlayacağım normal zamanda bile memeyi emerken emzik gibi yapıyor
karprensesiannesi Kzyto çok küçük daha 3 buçuk saat uzun bi süre bence tabi doktorunuz en iyisini bilir ben alarm kurup 2 saate bir emziriyordum 3 ay dolduktan sonra o ne zaman uyanırsa o zaman karnını doyuruyorudm
emsare Uyandırmayın, bana doktorum uyku yemekten daha önemli büyümesi için, hele ki gece uykusu kesinlikle uyandırma demişti