Kızlar 10 aylık bebeğim sürekli ağlıyor sanki bi yeri ağrıyor gibi ama bilemiyorum sizede sormak istedim. Gece uykudan uyanır ağlar bugün hele full boş boş ağlamakla geçti. Sanki bişey istiyorda ben anlamıyorum ama ihtiyaçlarını tamamlıyorum. Yinede susmuyor hep kucakta olmak istiyor.Alıyorum yine ağlıyor yere inmek istiyor bu sefer indirdiğim için ağlıyor. Kısır bir döngü içindeyiz. Ne yapacağını şaşırdım. Sizinkilerde böyle mi? Yoksa bizde mi bir sorun var.