Zezz bizde bi ara mavi mürekkep kullandık adı buco blueydu 2aylık bişeydi sonra hastalığı daha çok arttı bronsite çevirdi tedavi gördüğümuz hastanede mürekkep kullandığımı söyledim doktorlara şaşırmışlardı öyle biseymi var ya dediler çok oldum her doktor farklı bisey diyo bizde 3 ay da meme reddi yaşadık az kalmasını bekledim aç kalınca emmiyo 1 hafta zorlandım şimdi gece uyumama başladı 9da 10 da yatan bebeğin 10.30ta kalkar 12 ye kadar oturuyo oluyo atak haftasıymış öyle diyolar 😂umarım alışkanlık haline getirmez