birmelekannesi2 Evet arkadaşlar alerjik bebek anneleri var aramızda bende bunlardan biriyim, bebeklerinizin nelere alerjisi var, kaç ay sonra geçti sohbet edelim biraz birbirimize destek olalım 😍🌸
Denizgozlum birmelekannesi2 merhaba canım. Çoklu gıda alerjimiz var. Beni emdiğinde alerji yapanlar süt ve süt ürünleri, yumurta, tavuk, kırmızı et, balık, susam, tahin, ceviz, fıstık, çiğdem, kakao, vişneydi. Ek gıdaya geçince bebeğimde alerji yapanlara bir de patates havuç kereviz muz şeftali balkabağı eklendi 😏çok zor bir süreç geçirdik. Şu an sadece yumurta alerjimiz kaldı. 5 günlükken alerjisi başladı ama tabi hemen anlamadı doktorlar. Şu an 13 aylığız. 10. Ay civarı ben tüm diyetlerimi açmıştım. bebeğimde de 10. Ay da süt diyetini açtık ve yani yavaş yavaş diğerlerini
birmelekannesi2 1234___ geçmiş olsun canım inşallah tez zmanda gecer, benımde kızımda vardı 1 yaşında geçmişti çoklu besin alerjisi, şimdi oglum da çıktı 2 aylık oda nelere alerjısı oldugunu bulmaya çalışıyorum bende
1234___ birmelekannesi2 gerçekten geçiyor mu ben umudumu kaybetmiş gibiyim😟 her ama her gün aynı şeyleri yaşıyoruz sofra yere geldimi ağlama krizleri başlıyor o kadar çaresiz bir şey ki büyüdükçe daha da Zor oluyor
birmelekannesi2 Denizgozlum canım bende kızımda 3 aylık iken öğrenmiştim onda süt ve süt ürünleri, yumurta, kuruyemısler, dana eti, susam ve tahıne karşı vardı 1 yaşında geçmişti, şimdi oğlumda çıktı 2 aylık oda 40ı cıktık tan sonra şikayetlerimiz artmıştı sonra da kakada kan gordum smdı diyetteyim sut ve sut urunlerı, yumurta. Ama galıba buda coklu besin alerjısı cunku balık,tahin, kuruyemıs onları yedıgım zman da da kan geldi. Sureklı bıseyler cıkmaya başladı bızde.
birmelekannesi2 1234___ geçiyor canım emin ol ben de kızımda çok yıprandım hem kndım yıyememıstım herseyı goze alıyoruz evlatlarımız için mecbur ama gecıyor bu gunlerde. Ben kızımda cok dikkat ettim hıc kacamak yapmadım 1 yasında gecmıstı. Şimdi oğlumda aynı süreç başladı ama bunda sanki biraz dha fazla galıba çünkü ne yemek istersem hemen kakada kan görüyorum neye alerjısını bulmaya çalışmak dha zor oluyor bızım için
Denizgozlum birmelekannesi2 ya en çok korktuğum şeyi söylediniz şu an 😔sırf yine alerjik olur diye 2. Çocuğa cesaret edemiyorum baya bir yıl geçmesi lazım 😔 tekrar geçmiş olsun
birmelekannesi2 Buse1609 inşallah tez zmanda gecer canım bizde 2 ay 8 gunluguz, sut ve sut urunlerı, yumurta, balık, tahin, kuruyemısler var deneme yanılma ile bulmaya çalışıyorum bende
birmelekannesi2 Denizgozlum sağol canım, evet maalesef benım ıkıncıde de oldu en korktugum seydı canım
Ozgeruya birmelekannesi2 glute, süt ürünleri,et ürünleri, balik,tahin ,susam, kakao,sıvıyağ,kuruyemiş, domates, yumurta,ev tozu,yünlü giyecekler vs. Ama gluten,süt ürünleri, balık, tavuk eti açtık şuan yumurta deniyoruz