Hanımlar iyi akşamlar. Dün sabah boğaz gıcıklanmasi ile uyandım eşimde de boğaz ağrısı vardı bulunduğumuz ilde vaka sayısı çok olunca ve de bebeğim olunca hemen test verdik tedbir almak için.
Doktorum hamilelik ve emzirme döneminde aşı önermedigi için çok ağır atlatıyorum. Ateşim 2 gündür 38 altına düşmüyor ve Ilgınc olan şu ki göğüslerim hep 39-40°. Enfeksiyon uzmanı doktor tanıdığımız var tıbbi olarak parol dedi sadece. Evde yapabileceğim çay var mı rahat geçirmem için ama en önemlisi sütümü etkilemeyen 😭
Morale o kadar ihtiyacım var ki atlatan lütfen fikir versin 😭😭😭