Mircet Yusuf20 16.5 aylık 😂 kalkınca bir fasıl emer öğle uykusundan önce emer gece uykusundan önce emer canı sıkılır emer çok mutlu olur emer 😂 anne meme açi diye geziyor bütün gün 😂işi bitincede anne meme papat
Yusuf20 Buglemim09 gece aralarında kalkıyor mu? Emmek için. Ben çok sık emziriyorum bana sarıyor dişten
yavrukussss mrvurz Ayy sizden onceki yorumlari okuyunca ben nerede yanlislik yapiyorum diyip kendimde sorun ariyordum neyseki yalniz degilmisim😂
Gelincik06 mrvurz o donemler memeye duskunluk olurmus bebekler meme bırakılacağınin yaklastigini hissediyormus
mrvurz yavrukussss emsin istediği kadar zor oluyor tabi ama elbet birgün bırakacak eşim dalga geçiuor hatta benzini bitti almaya geldi diye 🤣🤣
Kaan01 Yusuf20 15 aylik gunduz unuttu ancak gece en az 1 kere uyanir emer.gunduz bazen huysuzlugu oluyor meme diye tutturuyor o zmn emiyor
Mircet Yusuf20 azaltmayı düşünüyorum ama sadece düşünüyorum 😂 hava soğuk covid yine zirve o yüzden pek sosyalleşemiyoruzda tek eģlencesi meme yani kiyamiyorum