Saricizgilibeyazev beyazkelebegim ben 5 ml verdim yani 1 tatlı kaşığı . Bebek ne kadarlık sizin bizim 2.5 yaşında
beyazkelebegim leopar doktor akşam ver dedi ama burun akıntısı çok olduğu için sabah akşam versem sakınca olur mu
beyazkelebegim Derinmavi eczacı sabah öğle akşam diye yazdı. Doktor ise sadece akşam çay kaşığı dedi kafam karıştı
Gazmelioglus beyazkelebegim canım benim oğlum da13 aylık aynı üc kez yazmışlar weriyorum bende uyku yapyor bir sıkıntısi yok yani rahatlıkla kullanabilirsin