Nurdanzdmr zaten herseyi normal diyor arkadaş, son çare demekki bir yerinde agri olabilir diye düşündüm. Tabiki son care ilac vermektir ama goz göre göre aglayan durmayan bir bebek ebeveynleri cok yıpratıyor caresiz birakiyor. Tabiki herkesin kendi tercihi, fikir sormuşlar bende fikrimi söyledim, gerisi arkadaşa kalmış.