Mihribann11 Aldım kahvaltı da yada ara öğün olarak mı kullanıyorsunuz kızlar? Isıtılıyor mi oda sıcaklığında mi veriyonuz🙈
BirAlparslanAnnesi Mihribann11 ben sadesini kahvaltısının yanında veriyorum bazen ara öğün olarakta muz sade kefir biraz fındık badem vs birazda pekmez çekiyorum öyle içiyo
BirAlparslanAnnesi Morlahana tadlandırarak vermeyi denedinizmi ? Mesela muzla robottam cekip yada pekmez ilave edip vs
buselidunya Mihribann11 Dolapta saklıyorum ama vermeden yarım saat önce dolaptan çıkarıyorum, kahvaltıda ya da öğlen ara öğünde veriyorum