Benimki de 50 günlük o kadar çok kusuyor ki artık kıyafet yetiştiremiyorum hem kendime hem bebeğe en son doktora gittim reflü olabilir dedi kafasını yüksek tut dedi ve motilium diye bi ilaç verdi iki defa kullandım aynı gün çöpe attım çünkü baya araştırdım kimse o ilacı önermiyor