asocialmom Kızlarınızın saçlarını minik lastik tokalarla bağlıyor musunuz kaç aylıkken bağlanır acaba 🧐
Babe asocialmom benim kizim 5 aylik tepedeki saclari uzadi yanlar ve arkalar uzamiyor lastik toka takmiyorum saclarini cekistirmesin diye.citcitli toka aldim kumasli yana dogru takiyorum
Kuzumveben asocialmom benim kizim doğduğunda da baya saçı vardı ben 4,5 aylıkkrn takmaya basladim suan 7,5 ayligiz
Deletedmom200 asocialmom benim kizcemin saçı yokki 😂bı hevesle bekliyorum i minnak saçına lastik takmak için
asocialmom Babe benimki de yanlarını çekiştiriyor lastikle bağlarsam acıtır sanırım daha 3 aylık olcak yeni ama saçlarının tepesi dik ve uzun çok kötü gözüküyor 😂 bandana da hiç sevmiyor taktırmıyor öyle gezecek herhalde yapcak bi şey yok
Busss Biz maşallah saçlı doğduk 10 gündür ara ara bağlıyorum 5 aylığız bu arada palmiye gibi çok tatlı oluyor lastiği çok sıkmıyorum gevşek kalıyor biraz.
asocialmom Busss benimki 3 aylık olcak daha saçlarının tepesi dik yanları da kabarık o yüzden takmak istiyorum ama saçlarını çekiştiriyor ağlarken filan acıtır diye korkuyorum
asocialmom Kuzumveben evet benimki de saçlı böyle bi saç yok hem dik hem de uzadı çok kötü gözüküyor taksam mı diyorum ama daha 3 aylık olcak yeni canı acır mı ki
kezibanuan asocialmom ben 4 aylıkken minik lastik tokayla bağlıyordum çok saçlı doğmuştu şimdi 9 aylık her çeşit tokayı takıyorum saçları yüzüne gözüne değince çok rahatsız oluyor meleğim♥️
Kuzumveben asocialmom yani anlattigina gore uzun baya toka takildiginda sıkmayacak kadar sac varsa takabilirsin cok bol yapma cokta sıkı yapma aman bide uyurken filan dikkat et mutlaka cikar
Zeynep_04 asocialmom bizimki 2aylik baya sacı var ama daha kiyamiyorum canı acır diye bekliyoeum 4,5aylık olalım sonra🥰