Kızlar merhaba 13 aylık kızım sinirlenince pat diye vuruyor bana hayır diyorum bak bu yanlış bir davranış sev beni diyorum sarıl bana diyorum direk sevip sarılıyor ama neden başta böyle yapıyor anlamış değilim sürekli sarılırım eğer vurduğunu görürse bak cici yapalım birbirimize yüzümüzü sevelim derim ama nafile yine sarılıp sever sonra sinirlenince vurur bir türlü unutmadı 1 aydır böyle ama sizce geçermi neden böyle olmuş olabilir aile içinde gayet normal bir yaşantımız var bir kaç kere bağrışmalarımıza şahit oldu ama asla öyle el kaldırmaca falan olmaz acaba bundan mı etkilendi desem bilemiyorum