nesekaan sen bir anne olarak ne yapman gerektiğini bilirsin. Asla baskı yapma. Bırak sevginle harmanlanan, oyunla desteklenen bir eğitim görsün senden. Öğrenmezse de öğrenmesin canım ileride elbette öğrenecek. Çocuklar yarış atı değil ki eğitelim :) nasıl ki her insan farklı özelliklerde. Bebekler de öyle.