Azı dişler çıkarken hiç birşeyi ağzına sürmedi emzik biberon yemek kahvaltı da dahil. Bu sayede emzikle uyumayı unuttu 😅
İyi bir şey mi kötü bir şey mi bilemedim 4 gündür böyleyiz bıraz zorlanıyorum ama inşAllah tamamen unutacak 🙏🏻 uyku arkadasımızda oioi emzikli tavsan emziğini kestık ıyıce unutsun dıye bakalm beklıyorum kac gün surecek tamamen unutması😂